تصاویر حیات در سیال تلخ و شیری + بیوگرافی بیرجه اکالای

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

بیوگرافی بیرجه آکالای

بیرجه آکالای بازیگر ترکیه ای و یکی از بهترین استادان تدریس رشته تئاتر در استانبول است که طرفداران بسیاری در جهان دارد و سریال های ترکی که این بازیگر در آنها ایفای نقش داشته است در همه دنیا نمایش داده می شود.

بیوگرافی بیرجه آکالای و همسر واقعیش به همراه جدیدترین تصاویر اینستاگرام این بازیگر زن ترک را در سایت سماتک می خوانید. بیوگرافی بیرجه آکالای و همسرش که یکی از بهترین بازیگران زن ترکیه ای است در سال 2019 به عنوان دختر شایسته ترکیه انتخاب شده است و اکنون در سن 35 سالگی به سر می برد.

تاریخ تولد بیرجه آکالای 19 ژوئن 1984 و زاده شهر استانبول ترکیه است که وی تاکنون دوبار ازدواج کرده است و اکنون مجرد است. بیرجه آکالای پاهای بسیار زیبا و ظریف و همچنین اندام منحصر به فردی دارد و پس از چندی که در عرصه مدلینگ فعالیت کرد توانست یک بازیگر معروف در کشور ترکیه شود. وی پس از مسابقات دختر شایسته ترکیه در کشورش بسیار معروف شد و در سال 2004 وارد عرصه بازیگری و تئاتر هم شد و با بازی در سریال سرنوشت، معروفیت او خیلی زیاد شد.

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

زندگینامه بیرجه آکالای

بیرجه آکالای تاکنون در بسیاری از سریال های ترکی که درشبکه جم سریز و جم تی وی با دوبله فارسی پخش می شود بازی کرده است و او حدود 10 سال پیش موفق به اخذ مدرک دکترای بازیگری از دانشگاه مرکزی استانبول شد. زندگینامه بیرجه آکالای و همسر واقعیش که در سال 2017 از یکدیگر جدا شده اند را در سایت می خوانید.

قد این بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون ترکیه 176 سانتیمتر و وزن او 63 کیلوگرم است. پدر بیرجه آکالای سرکان آکالای و مادرش یاسمین ارگون هستند که به گفته خودش آنها را بسیار دوست دارد. بیرجه آکالای در سال 2004 میلادی در مسابقات دختر شاسته ترکیه شرکت کرد و به عنوان زیباترین دختر کشور ترکیه در سال 2004 میلادی انتخاب شد و به مسابقات دختر شاسته اروپا راه یافت و توانست در آنجا هم به مقام سوم برسد.

همچنین بیوگرافی بیرجه آکالای بازیگر ترک امسال در مسابقه زیباترین زنان جهان در سال 2019 شرکت کرده است و به دلیل چهره زیبایی که دارد توانست بین صد زن زیبا و خوشگل دنیا قرار بگیرد.

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

.

تحصیلات

بیرجه آکالای یکی از زرنگ ترین دانشجویان رشته بازیگری در دوران تحصیل بود و او تحصیلات دبیرستانی خود را در دبیرستان هنرهای تجسمی به پایان رساند و در رشته ی تئاتر و فیلمنامه نویسی از دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شد. به گفته خودش او عاشق درس خواندن و تحصیل است و هم اکنون هم با اینکه در سریال تلخ و شیرین در حال ایفای نقش است باز هم روی 2 ساعت مطالعه می کنید و هر روز برای تدریس بازیگری به دانشگاه هالیچ می رود و دانشجویان زیادی را تاکنون بازیگر کرده است.

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

ازدواج مجدد و همسران بیرجه آکالای

بیوگرافی بیرجه آکالای و همسر واقعیش را در بالا خواندید و همچنین باید بدانید که او در سال 2011 با بازیگر نقش مقابل خود در سریال شمیم عشق، مرات آنلمیش ازدواج کرد که پس از مدت زمان بسیار کوتاهی از هم جدا شدند که در بسیاری از سایت ها این زوج فقط 3 بار در کنار هم خوابیدند و این رابطه در سال 2012 به طلاق ختم شد .

علت طلاق همسر اول بیرجه آکالای ، خیانت بیرجه آکالای به مرات آنلمیش بود هم زمان با سرپ لونداغلو در حال معاشقه بوده است. به گزارش سماتک آنها در پشت صحنه سریال کوچک آقا با هم رابطه جنسی داشتند و حتی بعضی از اوقات یک شبانه روز در آغوش هم بودند. بسیاری از طرفداران این بازیگر زن زیبا و خوشگل ترکیه ای بیرجه را به خیانت محکوم کردند و همین باعث شد سال 2012 از همسرش مرات جدا شود.

همسر دوم بیرجه آکالای سرپ لونداغلو بود که در سال 2014 میلادی رسما با هم ازدواج کردند اما در موقع عقد این زن سینمای ترکیه بارها با سرپ لونداغلو رابطه جنسی را تجربه کرده بود. سرانجام بیرجه آکالای و همسر واقعیش در سال 2017 به دلیل خیانت شوهرش از هم جدا شدند.

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

نام سریال های بیرجه آکالای

بیرجه آکالای در سریال ترکی تلخ و شیرین ترکی بازی کرده است که هم اکنون از شبکه جم تی وی در حال پخش است. وی پس از سریال سرنوشت در سریال های مختلفی مثل شمیم عشق و سریال عشق سیاه و سفید توانست خوش بدرخشد و معروف تر از قبل شود و در سال 2019 اسم او در لیست بازیگران سریال تلخ و شیرین ترکی بود و توانست در این سریال موفقیت و محبوبیت خودش را چند برابر کند. بیشتر شهرت بیرجه آکالای و همسرش به دلیل ایفای نقش آصلی در سریال عشق سیاه و سفید می باشد که توانست او را در کل جهان معروف کند.

سریال عشق سیاه و سفید از سری سریال های معروف و پرمخاطب ترکیه ای در ایران بود که سال ها پیش از شبکه های ترکیه ای پخش شد. بیرجه آکلای در تمام سریال هایی که بازی کرده است نقش آفرینی زیبایی داشته و خوش درخشیده است و پس از آن در سریال شمیم عشق در کنار مراد آنلمیش به ایفای نقش پرداخت. به گزارش سماتک وی با ایفای نقش حوا در سریال شمیم عشق توانست مورد توجه ایرانیان قرار بگیرد و سرانجام توانست در نقش خواهر توپراک در سریال ترکی شمیم عشق به اوج شهرت رسید.

نخستین تجربه بازیگری وی در سال 2007 میلادی بود که با بازی در سریال ترکی عاصی در کنار طوبی بیوک اوستون و مراد ایلدریم به بازیگری روی آورد.

منبع : بیرجه آکالای